HTML

Czakó Péter MMORPG fejlesztési blogja

A fejlesztésem alatt álló MMORPG-ről szeretnék haladási információkat, képeket megmutatni mindenkinek, akit érdekel, valamint véleményeket, ötleteket is szívesen várok. :)

Friss topikok

  • nitro1: Nocsak. :-) (2010.07.17. 16:31) A saját... az az igazi... :)
  • sadypisten: Hali! A mai nap találtam rá a játékra a jf.hu-n, és így végiglapozva a blogot szomorúan látom, ho... (2010.05.10. 23:52) Gyökeres változások...
  • syam: Elég megnézni az IG1 exe-it. A "Portions Copyright (c) 1983,92 Borland" sztring a TurboPascal 7.0 ... (2010.04.16. 12:48) Indulás...
  • Czakó Péter: @despina: Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mind... (2010.04.08. 19:36) Feltámadt a természet...
  • nitro1: Esetleg egy kis videó FRAPS-szel rögzítve, hogy jobban lássuk? :-) (2010.04.06. 21:24) Tegyünk rendet a Természetben... :)

Linkblog

Kicsit szégyenlem magam...

2010.02.24. 20:07 Czakó Péter

Merthogy ma a munkám miatt nem haladtam egy kicsit sem, illetve gondolatban igen, tervezgettem és talán van egy jó megoldásom az aljnövényzet megvalósítására, de ténylegesen egy sor kódot is alig írtam... Szóval majd holnap. :) 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czpgame.blog.hu/api/trackback/id/tr911787701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nitro1 2010.02.26. 20:19:36

Ezt nem lehet minden áldott nap csinálni. Néha pihenni is kell. :-)

Endrow 2010.02.27. 10:01:07

Az előző kommentelőnek igaza van, meg amúgy is: Kipihenten/feltöltődve jókedvvel kezdesz programozni, a kerekeid is jobban forognak és kisebb hibákat is észreveszel, ki tudsz javítani. Azért várjuk a kipróbálható verziót is majd :)

Endrow 2010.02.27. 10:03:05

Ja és ne siesd el, nem kerget a tatár. Ha ragaszkodsz a terveidhez/kiadási dátumhoz, pedig a játék még félkés állapotban van, akkor lehet hogy egy bughalmaz lesz, azt meg ugye senki sem szeretné :)

Czakó Péter 2010.02.27. 12:56:43

:) Igazatok van! Egyébként nem állt meg a fejlesztés, nem kell megijedni, csak időnként pénzt is kell keresni. Szóval nem is igazán "pihenés" miatt nem haladtam, hanem mert a számlákat nem lehet shaderekkel kifizetni... :P
De ma már folyik tovább a munka, úgyhogy ma este vagy legkésőbb holnap délelőtt jön az újabb post. A lelkesedésem meg töretlen! :D