Nos, hatalmas változások történtek az elmúlt időszakban... Először is, az elmúlt egy hétben az egész programot újraírtam Visual C++ nyelven (eddig C#-ban dolgoztam). Másrészt immár van növényzet, fű, pálmafák, páfrányok, és egyéb különféle növények (amiknek a modelljeiért külön köszönet jár Archenemy-nek a jatekfejlesztes.hu-ról). Íme néhány kép róluk...
Feltámadt a természet...
2010.04.03. 22:07 Czakó Péter
3 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://czpgame.blog.hu/api/trackback/id/tr201892832
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
despina 2010.04.08. 17:35:25
Királyul néz ki! A C#-al mi volt a baj?
Czakó Péter 2010.04.08. 19:36:39
@despina:
Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mindig le van maradva az eredetihez képest, valamint az addonok egy része sem írható át, vagy legalábbis nem biztos, hogy megéri foglalkozni az átírásukkal.
Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mindig le van maradva az eredetihez képest, valamint az addonok egy része sem írható át, vagy legalábbis nem biztos, hogy megéri foglalkozni az átírásukkal.