Merthogy ma a munkám miatt nem haladtam egy kicsit sem, illetve gondolatban igen, tervezgettem és talán van egy jó megoldásom az aljnövényzet megvalósítására, de ténylegesen egy sor kódot is alig írtam... Szóval majd holnap. :)
Kicsit szégyenlem magam...
2010.02.24. 20:07 Czakó Péter
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://czpgame.blog.hu/api/trackback/id/tr791787701
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Endrow 2010.02.27. 10:01:07
Az előző kommentelőnek igaza van, meg amúgy is: Kipihenten/feltöltődve jókedvvel kezdesz programozni, a kerekeid is jobban forognak és kisebb hibákat is észreveszel, ki tudsz javítani. Azért várjuk a kipróbálható verziót is majd :)
Endrow 2010.02.27. 10:03:05
Ja és ne siesd el, nem kerget a tatár. Ha ragaszkodsz a terveidhez/kiadási dátumhoz, pedig a játék még félkés állapotban van, akkor lehet hogy egy bughalmaz lesz, azt meg ugye senki sem szeretné :)
Czakó Péter 2010.02.27. 12:56:43
:) Igazatok van! Egyébként nem állt meg a fejlesztés, nem kell megijedni, csak időnként pénzt is kell keresni. Szóval nem is igazán "pihenés" miatt nem haladtam, hanem mert a számlákat nem lehet shaderekkel kifizetni... :P
De ma már folyik tovább a munka, úgyhogy ma este vagy legkésőbb holnap délelőtt jön az újabb post. A lelkesedésem meg töretlen! :D
De ma már folyik tovább a munka, úgyhogy ma este vagy legkésőbb holnap délelőtt jön az újabb post. A lelkesedésem meg töretlen! :D