HTML

Czakó Péter MMORPG fejlesztési blogja

A fejlesztésem alatt álló MMORPG-ről szeretnék haladási információkat, képeket megmutatni mindenkinek, akit érdekel, valamint véleményeket, ötleteket is szívesen várok. :)

Friss topikok

  • nitro1: Nocsak. :-) (2010.07.17. 16:31) A saját... az az igazi... :)
  • sadypisten: Hali! A mai nap találtam rá a játékra a jf.hu-n, és így végiglapozva a blogot szomorúan látom, ho... (2010.05.10. 23:52) Gyökeres változások...
  • syam: Elég megnézni az IG1 exe-it. A "Portions Copyright (c) 1983,92 Borland" sztring a TurboPascal 7.0 ... (2010.04.16. 12:48) Indulás...
  • Czakó Péter: @despina: Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mind... (2010.04.08. 19:36) Feltámadt a természet...
  • nitro1: Esetleg egy kis videó FRAPS-szel rögzítve, hogy jobban lássuk? :-) (2010.04.06. 21:24) Tegyünk rendet a Természetben... :)

Linkblog

Grafikus(oka)t keresek!

2010.03.21. 08:47 Czakó Péter

Ha valaki jól ért a 3D modellezéshez, textúrázáshoz ill. textúrák készítéséhez, vagy éppen jól tud karaktereket animálni, akkor keressen meg (alakryon@gmail.com)!A feladat a játék egész világának megalkotása, benépesítése, szóval kihívás és bizonyítási lehetőség van…

Szólj hozzá!

Megvan a mágiarendszer kezelőfelülete

2010.03.20. 19:24 Czakó Péter

Végre elkészült az a felület, amin keresztül a mágiánkat a világra szabadídhatjuk. Minden mágikus hatáshoz és formához van egy rúna, ezeknek a kombinálásával lehet a kívánt hatásokat elérni. A rúnák a V billentyűvel jeleníthetőek meg. Az egyes rúnákat a…

1 komment

Néhány kép a tűzlabdacsokról

2010.03.04. 18:56 Czakó Péter

És íme néhány kép a tűz és füst pillanatnyi megvalósításáról...

4 komment

"És záporozzon tűz az égből..."

2010.03.02. 19:57 Czakó Péter

Kezd egy kicsit akciódúsabb lenni a progi, már tudunk tűzlabdákat hajigálni, és persze a legújabb AI-val megáldott NPC-k is képesek erre. Nemsokára képek is lesznek, de még picit csinosítgatni akarom az effekteket, mielőtt kirakom őket... :)

3 komment