HTML

Czakó Péter MMORPG fejlesztési blogja

A fejlesztésem alatt álló MMORPG-ről szeretnék haladási információkat, képeket megmutatni mindenkinek, akit érdekel, valamint véleményeket, ötleteket is szívesen várok. :)

Friss topikok

  • nitro1: Nocsak. :-) (2010.07.17. 16:31) A saját... az az igazi... :)
  • sadypisten: Hali! A mai nap találtam rá a játékra a jf.hu-n, és így végiglapozva a blogot szomorúan látom, ho... (2010.05.10. 23:52) Gyökeres változások...
  • syam: Elég megnézni az IG1 exe-it. A "Portions Copyright (c) 1983,92 Borland" sztring a TurboPascal 7.0 ... (2010.04.16. 12:48) Indulás...
  • Czakó Péter: @despina: Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mind... (2010.04.08. 19:36) Feltámadt a természet...
  • nitro1: Esetleg egy kis videó FRAPS-szel rögzítve, hogy jobban lássuk? :-) (2010.04.06. 21:24) Tegyünk rendet a Természetben... :)

Linkblog

A saját... az az igazi... :)

2010.07.11. 08:13 Czakó Péter

Nos, ahogy már a kettővel ezelőtti postban mutatott cikkben is olvashattátok, a saját motor lesz a játékban felhasználva. Semmi gondunk nincs a mások által írt motorokkal, szépek és jók, de mi egy picit mást akarunk csinálni, és túl sok mindent kellett volna változtatnunk, ha igazodnunk kellene hozzájuk. Szóval a saját motor, ami már nagyon közel jár a teljesen kész állapothoz (már ha ilyen állapotot valaha is el lehet érni, de mindenesetre a felhasználható állapothoz) lesz a lelke a játéknak. Közben úgy néz ki, már több grafikus is akad, aki szeretne a világ felépítésében és benépesítésében részt venni, szóval kezd lendületesen beindulni a világ végleges kialakítása. Nem sokára új képekkel, esetleg videóval is szolgálhatunk... És persze a játszható demó is egyre közelebb kerül... :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czpgame.blog.hu/api/trackback/id/tr112143988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.