HTML

Czakó Péter MMORPG fejlesztési blogja

A fejlesztésem alatt álló MMORPG-ről szeretnék haladási információkat, képeket megmutatni mindenkinek, akit érdekel, valamint véleményeket, ötleteket is szívesen várok. :)

Friss topikok

  • nitro1: Nocsak. :-) (2010.07.17. 16:31) A saját... az az igazi... :)
  • sadypisten: Hali! A mai nap találtam rá a játékra a jf.hu-n, és így végiglapozva a blogot szomorúan látom, ho... (2010.05.10. 23:52) Gyökeres változások...
  • syam: Elég megnézni az IG1 exe-it. A "Portions Copyright (c) 1983,92 Borland" sztring a TurboPascal 7.0 ... (2010.04.16. 12:48) Indulás...
  • Czakó Péter: @despina: Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mind... (2010.04.08. 19:36) Feltámadt a természet...
  • nitro1: Esetleg egy kis videó FRAPS-szel rögzítve, hogy jobban lássuk? :-) (2010.04.06. 21:24) Tegyünk rendet a Természetben... :)

Linkblog

Gyökeres változások...

2010.04.20. 22:27 Czakó Péter

Hatalmas változás történt, ugyanis úgy döntöttem, hogy szüneteltetem a saját motor fejlesztését. Kénytelen vagyok belátni, hogy amilyen kevés időm jut manapság erre a projektre, nem tudnám időben befejezni. Ezért azt határoztam el, hogy licenszelek egy már bejáratott motort. Ezek a képek már az új motorral készültek:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czpgame.blog.hu/api/trackback/id/tr171938437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sadypisten 2010.05.10. 23:52:04

Hali!

A mai nap találtam rá a játékra a jf.hu-n, és így végiglapozva a blogot szomorúan látom, hogy letettél a saját motorról, véleményem szerint sokkal többet ki lehet hozni belőle, ha te magad írod, és pontosan tudod, mire képes, hol kell belenyúlni, ha gond van vele.
Ettől eltekintve a képek meseszépek, és csak sok sikert tudok hozzá kívánni, remélem minél hamarabb egy játszható verzió, de legalább egy megtekinthető demó fázisáig eljut.
Viszont abból kifolyólag, hogy én magam is modellezgetek valamilyen szinten tudom, hogy milyen keserves munka lesz a későbbiekben benépesíteni a teljes világot, függetlenül attól, mekkorára is tervezed a méretét. A probléma igazából nem abból lesz, hogy telepakold modellekkel, hanem hogy ezek mind passzoljanak az adott területek jellegzetességeihez, és egymástól se üssenek el olyan mértékben, hogy az a játék összhatásának rovására menjen.
Szóval tényleg csak sok sikert kívánni jöttem, és nagyon remélem, hogy nem jut ez a projekt is arra a sorsra, mint már oly sok, amivel a jf.hu-n összefutottam!