HTML

Czakó Péter MMORPG fejlesztési blogja

A fejlesztésem alatt álló MMORPG-ről szeretnék haladási információkat, képeket megmutatni mindenkinek, akit érdekel, valamint véleményeket, ötleteket is szívesen várok. :)

Friss topikok

  • nitro1: Nocsak. :-) (2010.07.17. 16:31) A saját... az az igazi... :)
  • sadypisten: Hali! A mai nap találtam rá a játékra a jf.hu-n, és így végiglapozva a blogot szomorúan látom, ho... (2010.05.10. 23:52) Gyökeres változások...
  • syam: Elég megnézni az IG1 exe-it. A "Portions Copyright (c) 1983,92 Borland" sztring a TurboPascal 7.0 ... (2010.04.16. 12:48) Indulás...
  • Czakó Péter: @despina: Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mind... (2010.04.08. 19:36) Feltámadt a természet...
  • nitro1: Esetleg egy kis videó FRAPS-szel rögzítve, hogy jobban lássuk? :-) (2010.04.06. 21:24) Tegyünk rendet a Természetben... :)

Linkblog

Néhány kép a tűzlabdacsokról

2010.03.04. 18:56 Czakó Péter

És íme néhány kép a tűz és füst pillanatnyi megvalósításáról...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czpgame.blog.hu/api/trackback/id/tr601809423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nitro1 2010.03.04. 19:47:06

Huh, ez igen kormos. :-) Kicsit lehet, hogy lejjebb kéne venni a füstöt. :-)

Czakó Péter 2010.03.04. 20:44:58

@nitro1:
Arra gondolsz, hogy túl sok a füst, vagy arra, hogy túl sötét a tűz? Vagy is-is? :)

Morpheon 2010.03.12. 11:13:15

Sziasztok!

Nagyon jó minden de egyet értek nitro-val a füst tényleg kicsit sok.
Amugy ha mágikus labda pamacsról van szó kell egyáltalán füstölnie?

Tetszik minden én láttam a kezdeteket és rengeteget fejlődtél további jó lendületett hozzá.
Ha kell segítség szólj igyekszem legjobb tudásom szerint segíteni.