HTML

Czakó Péter MMORPG fejlesztési blogja

A fejlesztésem alatt álló MMORPG-ről szeretnék haladási információkat, képeket megmutatni mindenkinek, akit érdekel, valamint véleményeket, ötleteket is szívesen várok. :)

Friss topikok

  • nitro1: Nocsak. :-) (2010.07.17. 16:31) A saját... az az igazi... :)
  • sadypisten: Hali! A mai nap találtam rá a játékra a jf.hu-n, és így végiglapozva a blogot szomorúan látom, ho... (2010.05.10. 23:52) Gyökeres változások...
  • syam: Elég megnézni az IG1 exe-it. A "Portions Copyright (c) 1983,92 Borland" sztring a TurboPascal 7.0 ... (2010.04.16. 12:48) Indulás...
  • Czakó Péter: @despina: Baj az éppen nem volt vele, csak az volt a probléma, hogy az Ogre3D C#-os verziója mind... (2010.04.08. 19:36) Feltámadt a természet...
  • nitro1: Esetleg egy kis videó FRAPS-szel rögzítve, hogy jobban lássuk? :-) (2010.04.06. 21:24) Tegyünk rendet a Természetben... :)

Linkblog

"És záporozzon tűz az égből..."

2010.03.02. 19:57 Czakó Péter

Kezd egy kicsit akciódúsabb lenni a progi, már tudunk tűzlabdákat hajigálni, és persze a legújabb AI-val megáldott NPC-k is képesek erre. Nemsokára képek is lesznek, de még picit csinosítgatni akarom az effekteket, mielőtt kirakom őket... :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://czpgame.blog.hu/api/trackback/id/tr671803773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nitro1 2010.03.03. 20:13:47

Célkövető tűzlabda? :-)

Czakó Péter 2010.03.04. 16:00:26

Rátapintottál a lényegre... :D
Mint mindennek, a lövedékeknek is megadhatóak az AI-k, szóval a követés is...
Vagy akár perverz módon a tűzlabdadobálás is... :) Tűzlabdadobáló tűzlabda... :P